Thursday, April 4, 2019

FUNGSI YANKO SKINCARE


Yanko mengandungi bahan-bahan yang berkualiti tinggi dan sesuai untuk mengurangkan masalah kulit.

1.    Yanko Cleaning Foam Facial Cleanser – 100ml

§   Cleanser Yanko mengandungi agen pelembap polysaccharide & amino asid untuk kulit. Berfungsi untuk membuang lebihan minyak, blackhead, whitehead dan juga kotoran yang kekal didalam liang pori dengan lebih bersih.

§     Cleanser Yanko juga mengandungi ramuan yang berkesan bagi mencegah jerawat, kedutan dan menjadikan kulit lebih putih, halus, gebu dan glowing.


2.    Yanko Fade-Out Day Cream – 15g

§     Yanko Day Cream mengandungi agen pelembap (Moisturizing Factor) dan kaya dengan pati tumbuhan semulajadi untuk mencantikkan kulit. Berfungsi untuk mengurangkan jerawat, bintik hitam dan melindungi kulit dari habuk persekitaraan. (Dijadikan base untuk makeup atau tanpa makeup) dan terhindar dari sinaran UV.

§      Yanko Day Cream juga menjadikan warna tona kulit lebih sekata, tidak kusam, licin, halus dan glowing tanpa parut.


3.    Yanko Whitening Night Cream – 15g

§      Yanko Night Cream mengandungi extract tumbuhan dan tambahan Vitamin A, C, E , AHA & BHA dan juga bahan pengaktif untuk mencerah & anti-aging (bagi set Platinum)

§      Yanko Night Cream juga berfungsi untuk membaiki sel-sel kulit mati, mengurangkan masalah jerawat, jeragat dan menjadikan kulit kasar lebih halus dan lembut. Ianya juga mampu mencerahkan kulit tanpa cela.

Untuk sebarang pertanyaan/tempahan , hubungi Kak Nun:
IG: Yanko Cosmetics
FB: Yanko Cosmetics



No comments:

Post a Comment